Prekių ir pinigų grąžinimo politika
E. parduotuvės pirkėjas (toliau – Pirkėjas) turi pripažįstamą teisę atsisakyti per Svetainę įsigyto pirkinio. Todėl, jei Pirkėjas nėra patenkintas, jis gali grąžinti Produktą ne vėliau kaip per keturiolika (14) kalendorinių dienų nuo tada, kai įsigijo Produktą (-us), arba nuo sutarties įforminimo paslaugų užsakymo atveju.
Pirkėjas atsako už tai, kad keičiamame ar grąžinamame produkte nebūtų asmens duomenų. Prieš jį keisdamas arba grąžindamas Pirkėjas privalo ištrinti bet kokią į įrenginį įvestą asmeninę informaciją ir išjungti bet kokią platformą, naudojamą informacijai dalytis arba perduoti.
Atsisakymo teise galima pasinaudoti per interneto svetainę užpildžius ir pateikus prie grąžinimo prašymo pridėtą interneto formą: Grąžinimo prašymo puslapyje. Užpildęs grąžinimo prašymo formą, Pirkėjas gaus informaciją, kur turėtų būti siunčiamos Prekės. Grąžinimo išlaidas padengs Pirkėjas.
Grąžinant pinigus bus grąžinta pirkimo suma ir, jei taikoma, pristatymo išlaidos. Pinigai bus grąžinami naudojant tą pačią mokėjimo priemonę, kuria buvo įsigyta Prekė.
Klientas privalo grąžinti produktus, kurių atsisakoma, nepagrįstai nedelsdamas ir bet kuriuo atveju ne vėliau kaip per 14 kalendorinių dienų nuo tos dienos, kai buvo pranešta apie sprendimą atsisakyti sutarties.
Atsisakymą atitinkanti suma bus grąžinta per 14 kalendorinių dienų nuo tos dienos, kai buvo veiksmingai ir nedviprasmiškai pranešta apie sprendimą atsisakyti sutarties, su sąlyga, kad prekės ar produktai, kurių atsisakoma, buvo gauti. Priešingu atveju išmokėjimas gali būti sulaikytas iki tokių prekių gavimo arba iki tol, kol Klientas pateiks prekių grąžinimo įrodymą.
Teisė atsisakyti sutarties netaikoma:
- Paslaugų teikimas, kai paslauga visiškai įvykdyta.
- Prekių ar paslaugų, pagamintų pagal Kliento specifikacijas arba aiškiai individualizuotų, teikimas.
- Užplombuotų prekių, kurių negalima grąžinti dėl sveikatos apsaugos ar higienos sumetimų ir kurios po pristatymo buvo atplombuotos, tiekimui.
- Užplombuotų garso ar vaizdo įrašų arba užplombuotų kompiuterinių programų, kurias Klientas po pristatymo atplombavo, tiekimas.
- Skaitmeninio turinio (kuris nepateikiamas materialioje laikmenoje) tiekimas pradėjus atlikimą. Klientas aiškiai pripažįsta, kad pradėjus skaitmeninį atsisiuntimą, teisė atsisakyti sutarties išnyksta.
- Bet kokios kitos prekės ar paslaugos, kurioms taikomas lapkričio 16 d. RDL 1/2007 103 straipsnis.
Pirkėjas atsako už bet kokį Prekių vertės sumažėjimą, atsiradusį dėl bet kokio Prekių tvarkymo, išskyrus tą, kuris būtinas jų pobūdžiui, savybėms ar veikimui nustatyti. Bet kuriuo atveju, norint pasinaudoti teise atsisakyti sutarties, būtina, kad Prekės būtų grąžintos originalioje pakuotėje kartu su sąskaita faktūra. Jei Prekės grąžinamos be originalios pakuotės arba su pažeidimais, Pirkėjui grąžintina suma gali būti atitinkamai sumažinta.
Prieš grąžindamas Prekes, Pirkėjas privalo užtikrinti, kad Prekės būtų tinkamai apsaugotos ir užplombuotos, kad transportavimo metu nebūtų pažeistos.
Jei Pirkėjas gauna prekes su matomais pažeidimais, trūkstamomis dalimis ar netinkamomis prekėmis, jis turi pranešti apie šias problemas per 48 valandas nuo pristatymo, kad jam būtų grąžinti pinigai. Pretenzijos, pateiktos praėjus 48 valandoms nuo pristatymo laiko, bus automatiškai atmestos.
Gavus siuntinį su matomais pažeidimais ant išorinės pakuotės privaloma palikti pastabą kurjerio pristatymo dokumente popierinėje arba skaitmeninėje laikmenoje. Pristatymo kvitas turi būti pasirašytas nurodant “pažeista pakuotė”.
Pranešimą dėl Prekių atsiėmimo reikia užpildyti Grąžinimo prašymo puslapyje, pasirenkant grąžinimo priežastį ir pateikiant visą reikiamą grąžinimo informaciją.
Gavusi prašymą ir visą informaciją iš Pirkėjo, mūsų komanda per artimiausias dvi savaites sutvarkys užklausą ir pateiks nurodymus bei galimus sprendimus. Kiekvienas atvejis nagrinėjamas unikaliai, todėl mūsų komanda įvertins kiekvieną situaciją, kad galėtų pasiūlyti geriausią įmanomą pagalbą.
Garantija
Kai įsigytos Prekės neatitinka reikalavimų, nes neatitinka siūlomų charakteristikų, turi defektų, dėl kurių jų negalima normaliai naudoti pagal jų pobūdį, arba nesuteikia aprašytos naudos, Pirkėjas turės teisę į įsigytų prekių remontą arba pakeitimą per dvejus metus nuo įsigijimo datos. Tai daroma laikantis Bendrojo vartotojų ir naudotojų gynimo įstatymo pataisytame tekste reglamentuotų sąlygų ir įrodinėjimo priemonių, nepažeidžiant Pardavėjo teisės patikrinti defektų tikrumą, jų kilmę ir atsiradimo laiką.
Bet kuriuo atveju Pirkėjas privalo kreiptis į Pardavėją arba paprašyti atsiimti gaminį ne vėliau kaip per du mėnesius nuo defekto nustatymo ir pranešti apie problemos pobūdį, laiką ir atsiradimo sąlygas.
Visoms prekėms suteikiama dvejų metų garantija nuo pristatymo dienos, išskyrus restauruotus gaminius, kuriems suteikiama 12 mėnesių garantija.
Kam garantija netaikoma:
- Defektai, atsiradę dėl aplaidumo, smūgių, netinkamo naudojimo, klastojimo, netinkamos įtampos ar instaliacijos arba nusidėvėjimo, neįtraukiami.
- Kompiuterinių gaminių atveju garantija neapima virusų šalinimo, programinės įrangos atkūrimo dėl šios priežasties ar kietojo disko perinstaliavimo po formatavimo.
Garantija negalioja:
- Jei bet kuri garantijos detalė arba pirkimo įrodymas yra pakeistas, pakeistas arba pakeistas; ir (arba)
- jei garantijos gaminio identifikavimo numeris bus pakeistas arba pataisytas be išankstinio techninės tarnybos leidimo.
Pranešimus apie netinkamai veikiančias Prekes reikia užpildyti Grąžinimo prašymų puslapyje arba siųsti el. paštu support@tecmeup.es.
Norint pradėti atitinkamą tyrimą, būtina pateikti toliau nurodytą informaciją:
- Vardas, pavardė
- Užsakymo numeris
- Problemos aprašymas
- Adresas, kuriuo prekės turi būti išsiųstos po tyrimo
Gavus prekę į sandėlį, jei patvirtinama, kad yra kokių nors gedimų arba kad jie atsirado dėl kliento kaltės, incidentas bus atmestas. Tokiu atveju gaminys bus išsiųstas atgal klientui.
Analizė gali užtrukti kelias savaites.
Grąžinimo prašymo puslapis
support@tecmeup.es